Kundesenter

Våre kjøpsbetingelser kort oppsumert:

·      Vi sender kun i Norge

·      Varene sendes til nærmeste butikk med pakkeutlevering

·      Du får melding om at varene er ankommet, og til hvilket utleveringssted.

·      Du kan trygt og enkelt betale med VISA eller Mastercard eller du kan også velge å få faktura via Klarna. 

·      Hvis ikke annet er avtalt, forfaller fakturaen 10 dager etter at varene er sendt.

·      De som vil benytte angreretten kan laste ned og skrive ut skjemaet herfra  tilfelle du ombestemmer deg eller ikke blir fornøyd.

·      20 dagers full returrett

·      Hent pakken din innen fristen, så unngår du et uavhentet gebyr på kr 400,-

Levering og leveringstid

Hvor lang er leveringstiden?

Rask levering er høyt prioritert hos oss!

Normal leveringstid er 1-4 virkedager. Bestiller du på mandag, skal du vanligvis kunne motta bestillingen din mellom tirsdag og torsdag samme uke. Sko har ca 10 dagers leveringstid.

Pass på at adressen din er riktig når du bestiller. Noen ganger sender vi  pakker til kunder,  men får bestillingen i retur grunnet ukjent adresse.

Leveringsmetoder

Hos oss kan du velige mellom to ulike fraktmetoder:
1. Fri frakt på bestillinger over 1000kr

Velger du dette alternativet vil det bli gratis frakt på din bestilling. Da bestemmer vi hvilken fraktmetode som egner seg best for din bestilling. Får ikke bestillingen din plass i postkassen, vil den bli sendt til nærmeste utleveringssted. Du vil da motta en hentelapp per post eller varsling på SMS.

Normal leveringstid: 1-4 virkerdager fra pakken er sendt fra oss.

2. Kr 69,- i frakt på bestillinger under 1000kr

Dette alternativet har en fast pris på kr 69,-Her velger vi en anbefalt leveringsmetode for deg. Får ikke bestillingen din plass i postkassen, vil den bli sendt til nærmeste utleveringssted. Du vil da motta en hentelapp per post eller varsling på SMS.

Normal leveringstid: 1-4 virkedager fra pakken er sendt fra oss.

Bytte og retur

Hos Ametrine har du 20 dager angrerett!

RETUR - SLIK GJØR DU:

1. Fyll ut returskjema, link til skjema her, angi returårsak og antall varer du vil sende tilbake.

2. Legg returskjema sammen med det du skal returnere. Bruk gjerne posen du mottok fra oss eller en annen tett forpakning dersom du ønsker det.

Dersom du har valgt faktura og ikke betalt den, vil varen slettes fra faktura og du vil få tilsendt ny. Har du betalt med kort vil pengene tilbakeføres til kontoen du betalte fra. Tilbakebetalingen skjer innen 7-14 virkedager.

Reklamasjon/feil

Vi skal hjelpe deg så godt vi kan! Ta alltid kontakt med kundeservice før du returnerer en reklamasjonsvare. Da kan vi hjelpe deg med returkostnader.

Reklamasjon

Hvis du ønsker å reklamere på en vare du har kjøpt fra oss, ber vi der om å ta et bilde av feilen og skrive en liten tekst om hva som er galt. Dette kan sendes til kundesevice@ametrine.no så skal vi hjelpe deg

Feil ved forsendelsen

Hvis vi har pakket feil vare eller du mangler noe i din pakke, så beklager vi på det sterkeste. Ta kontakt med vår kundeservice, og vi lover at vi skal ordnet opp så raskt vi kan.

Vilkår for bytte og retur

·       Sørg for å returnere varene dine i samme stand som du mottok dem, det vil si i originalemballasjen med alle merkelapper på.

·       Husk at du må ikke skrive eller teipe direkte på varene.

Ofte stilte spørsmål

Kan jeg endre eller avbestille en ordre?

Endring av bestilling

Så lenge bestillingen din ikke har blitt pakket og sendt, har vi mulighet til å endre eller å kansellere din ordre.

Dersom den allerede har blitt sendt, har du naturligvis mulighet til å returnere bestillingen om du ønsker det.

Levering og leveringstid

Betaling

Hva er betalingsalternativene hos Ametrine?

I samarbeid med Klarna kan vi tilby trygge betalingsmetoder.

Hos oss kan du velge mellom tre trygge og sikre betalingsmetoder.

·       VISA / Mastercard – benytter man kredittkort eller debetkort ved betaling, reserveres kjøpssummen på kortet samme dag som varen sendes.

·       Klarna faktura med 10 dagers betalingsfrist. Velger du å betale med faktura mottar du faktura på mail når pakken sendes fra oss.

·       Klarna Delbetaling eller konto, dette ligger som et eget valg i kassen. Faktura sendes til samme mailadresse som er lagt inn med bestillingen. 
 

Verdt å merke seg ved valg av Klarna faktura/delbetaling:

Man må være fylt 18 år for å handle.

Klarna kan kontaktes på telefon 21 01 89 91.

Ved å oppgi dine opplysninger i kassen godkjenner du Klarnas vilkår. Ved å klikke på "Fullfør kjøp" godkjenner du Ametrines kjøpsbetingelser.

Er det toll på varene?

Ametrine er en norsk nettbutikk som holder til på Orkanger.

Det er selvfølgelig ingen toll på våre bestillinger, så lenge det er til en norsk adresse! :-)

Kontakt oss

Vi gjør alt vi kan for å yte best mulig kundeservice, og derfor har vi flere mulige måter å kontakte oss på

Telefon:

Vårt telefonnummer er 72 48 16 67

Vi har telefontid Mandag - Fredag 08.00 - 16.00

E-post:

Send e-post til kundeservice@ametrine.no

Returadresse:

Ametrine as

Postadresse:

Postboks 333 7301 Orkanger

Leveringsadresse:

Orkdalsveien 88, 7300 Orkanger