Hva kan vi hjelpe deg med?
Kontakt oss
E-post: kundesevice@ametrine.no
Send oss en e-postOfte stilte spørsmål
ENDRING PÅ ORDRE
Kan jeg kansellere eller gjøre endringer på ordren min? |
Vi gjør det vi kan for å få plukket, pakket og sendt alle pakker raskt. Vi prøver å sende ut varer samme dag, eller dagen etter vi får inn bestilling. Vil du gjøre endring på en fullført ordre må du omgående ta kontakt på kundesevice@ametrine.no eller ringe oss på 72481667 (man.-fre. 08-16) |
Kan jeg legge til flere varer på ordren? |
Nei, du kan ikke legge til flere varer i en fullført og betalt ordre. Du kan lage en ny ordre, legg igjen en kommentar med ordrenummeret den skal sendes sammen med. (Vi sletter frakten på en av ordrene) Problemer? Ta kontakt med kundeservice på kundesevice@ametrine.no eller ring på 72 48 16 67 så hjelper vi deg gjerne. |
FRAKT, RETUR & BYTTE
Hvor lang er leveringstiden? |
Rask levering er høyt prioritert hos oss! Normal leveringstid er 2-7 virkedager. Sko har ca. 10 dagers leveringstid. Pass på at adressen din er riktig når du bestiller. Noen ganger sender vi pakker til kunder, men får bestillingen i retur grunnet ukjent adresse. |
Jeg skal bytte/returnere en vare, hvordan går jeg frem?
|
Du kan bytte og returnere varer hvis du ønsker det. Ønsker du å benytte deg av vår returetikett? Send oss en mail på kundesevice@ametrine.no.
Hos Ametrine har du 20 dager angrerett! Her finner du en enkel forklaring på hvordan du går frem. |
Koster det noe å sende varer i retur? |
Dersom du benytter deg av vår returetikett koster det kr 129,-. Vi trekker det fra beløpet som betales tilbakebetales. |
Jeg har fått en gave, kan jeg returnere eller bytte gaven? |
Ja, du kan bytte/returnere gaven, men vær oppmerksom på at vi kun kan betale tilbake beløpet til den som opprinnelig la inn bestillingen. |
Jeg har tatt av lappene på varen, kan varen byttes uten merkelapp? |
Varene som skal byttes skal være i samme stand som når du mottok dem, det vil si i originalemballasjen med alle merkelapper på. Husk at du må ikke skrive eller teipe direkte på varene. |
REKLAMASJON
Jeg vil reklamere på et produkt, hva nå? |
Hvis du ønsker å reklamere på en vare du har kjøpt fra oss, ber vi deg om å ta kontakt med oss på kundesevice@ametrine.no, legg ved et bilde av feilen, legg ved ordrenummer og beskriv kort hva som gjør at du ønsker å reklamere så vi kan hjelpe deg, og vi tar returkostnaden. |
BETALING & REFUSJON
Har dere prismatch? |
Vi har ikke prismatch hos oss. |
Hvilke betalingsmuligheter har jeg? |
Hos oss kan du velge faktura fra Klarna, eller betale med kredittkort, debetkort eller vipps. Forhandlere kan også velge å få faktura vedlagt eller på mail. Les mer om betalingsalternativer her. |
Varen jeg akkurat har kjøpt er nå på tilbud, kan jeg få mellomlegget refundert? |
Nei, når vi har rabattkoder og tilbud gjelder disse kun i bestemte perioder. Dette gjelder kun nye ordrer, og vi har ikke mulighet til å refundere rabatter på kjøp som er gjort før eller etter rabattkode/tilbud utløper. Det er kunden sitt ansvar å legge inn rabattkode i bestillingen, ta kontakt med oss på kundesevice@ametrine.no eller 72481667 dersom du trenger hjelp til å legge inn rabattkoden. |
Hvordan legger jeg inn rabattkode/gavekort? |
I handlekurven, før du trykker «til kassen», er det en boks det står «rabattkode/gavekort», du må trykke på denne, legge inn koden og trykke «legg til kode». |
Jeg har returnert varer, når får jeg tilbake pengene? |
Vi krediterer faktura så snart vi har mottatt varene du har returnert, Tilbakebetaling fra vipps eller klarna tar ca. 5-10 dager. |
Jeg har ikke fått pengene tilbake etter at returen var ferdig behandlet? |
Ta kontakt med Klarna. |
Hvor finner jeg fakturaen på bestillingen min? |
Alle dine bestillinger, innbetalinger og utestående fakturaer finner du i Klarna-appen eller i vipps-appen, eller ved å logge deg inn med bankID på klarna.no. |