Sokker som ikke strammer
Fornøyde kunder siden 1997
Fast frakt kr 49*
Til kassen
Totalt: 0
Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Frakt og retur

Frakt kun kr 49,-
PostNord MyPack collect, pakke til hentested kr 49,-
PostNord Home Small kr 49,- Få pakken helt hjem i postkassen
(pga begrensninger i pakkestørrelse kan vi bli nødt til å endre til MyPack collect)
Posten servicepakke kr 149,-
PostNord levering på døren (kun firma) kr 186,-
Hentes i vår butikk kr 0,-

Levering og leveringstid

Hvor lang er leveringstiden?

Rask levering er høyt prioritert hos oss! 

Normal leveringstid er 2-7 virkedager.
Pass på at adressen din er riktig når du bestiller. Noen ganger sender vi  pakker til kunder,  men får bestillingen i retur grunnet ukjent adresse.

Bytte og retur

Slik bytter og returnerer du

Hos Ametrine har du 20 dager angrerett!

RETUR - SLIK GJØR DU:

1. Du kan bytte og returnere varer hvis du ønsker det. Ta kontakt  med kundeservice for returfraktlapp. Det koster kr 129,- å benytte seg av vår returetikett. Vi trekker det fra beløpet som betales tilbakebetales.

2. Fyll ut angrrerettsskjema, skriv hvilke varer du vil sende tilbake, eventuelt bytte.  laste ned og skrive ut skjemaet herfra

3. Legg skjemaet sammen med det du skal returnere. Bruk gjerne posen du mottok fra oss eller en annen tett forpakning dersom du ønsker det.

Dersom du har valgt faktura og ikke betalt den, vil varen slettes fra faktura og du vil få tilsendt ny. Har du betalt med kort vil pengene tilbakeføres til kontoen du betalte fra. Tilbakebetalingen skjer innen 7-14 virkedager.

Reklamasjon/feil

Vi skal hjelpe deg så godt vi kan! Ta alltid kontakt med kundeservice før du returnerer en reklamasjonsvare. Da kan vi hjelpe deg med returkostnader.

Reklamasjon

Hvis du ønsker å reklamere på en vare du har kjøpt fra oss, ber vi der om å ta et bilde av feilen og skrive en liten tekst om hva som er galt. Dette kan sendes til kundesevice@ametrine.no så skal vi hjelpe deg

Feil ved forsendelsen

Hvis vi har pakket feil vare eller du mangler noe i din pakke, så beklager vi på det sterkeste. Ta kontakt med vår kundeservice, og vi lover at vi skal ordnet opp så raskt vi kan.

Vilkår for bytte og retur

Sørg for å returnere varene dine i samme stand som du mottok dem, det vil si i originalemballasjen med alle merkelapper på.

Husk at du må ikke skrive eller teipe direkte på varene.